היתרונות של בדיקת סיטי לב באבחון מחלות לב

היתרונות של בדיקת סיטי לב באבחון מחלות לב

מהדמייה מדויקת ועד קרינה במינון נמוך: למה דווקא בדיקת סיטי לב?

בדיקת סיטי לב נחשבת ליעילה ואמינה במיוחד כשזה מגיע לאבחון מחלות לב, בזכות מספר יתרונות מרכזיים

מחלות לב הן גורם מוביל לתחלואה ותמותה ברחבי העולם, והן מחייבות אבחון מדויק לצורך טיפול מיטבי והצלת חיים. בדיקת סיטי לב הפכה לאמצעי הדמיה פופולארי ורב ערך באבחון של מצבים לבביים שונים. במאמר זה נסקור חלק מהיתרונות שיש לבדיקת סיטי לב.

הדמיה מדויקת

בדיקת סיטי לב מספקת תמונות של הלב ברזולוציה גבוהה, ומאפשרת הדמיה מפורטת של החדרים, השסתומים והעורקים הכליליים. הלב הוא האיבר החשוב ביותר בגוף האדם, ולכן כאשר ישנו חשש להמצאות מום כלשהו או פגיעה בתפקודו, חשוב מאוד לבצע זיהוי מדויק, כדי להבטיח טיפול מתאים והצלת חיים.

איתור ואפיון של גידולי לב

גידולים סרטניים הם מצב מדאיג שמחייב תשומת לב רבה, על אחת כמה וכמה כשמדובר באיבר כמו הלב. הודות לשימוש בקרני רנטגן מדויקות, בדיקת סיטי לב יכולה לזהות באופן ברור גידולים בלב, שלא ניתן לזהות באמצעות בדיקות אחרות. לאחר זיהוי הגידולים בבדיקת הסיטי, ייתכן שהם יועברו לאנליזה נוספת כדי לאבחן אותם ולהחליט על המשך טיפול.

קרינה במינון נמוך

החשש העיקרי אצל הרוב לפני ביצוע בדיקת סיטי הוא חשיפה לקרינה מייננת בכמות רבה. יחד עם זאת, כיום רוב מכשירי סריקת הסיטי נחשבים מתקדמים, וכחלק מזה הם פולטים רמה נמוכה של קרינה. לכן, בדיקת סיטי לב נחשבת לבטוחה.

בדיקת סיטי לב היא כלי  אבחנתי פופולארי במיוחד לזיהוי מחלות ומומים בלב, הודות לאופי הלא פולשני שלה והיכולת לספק מידע אנטומי מדויק ומפורט. היא מאפשרת אבחון וטיפול מדויקים בחולי לב, ושיפור משמעותי באיכות חייהם.

מרכז רפואי רמת אביב מעמיד לרשותכם בדיקת סיטי לב ברמה הגבוהה ביותר, המבוצעת על ידי צוות מקצועי בעזרת המכשור המתקדם ביותר. במידה ואתם חווים תסמינים הקשורים ללב, או מתמודדים עם מחלת לב פנו אלינו לייעוץ וקביעת תור.

לקבלת מידע וקביעת תור:

* נא לאשר שאינך רובוט