דלג על חיפוש
חיפוש
checked
דלג על בר ימין
בר ימין
דלג על חדשות
חדשות

חדשות

עצור
חדש! מרפאה לאבחון וטיפול בסרטן הערמונית
מרכז רפואי רמת אביב חונך מרפאה חדשה לאבחון וטיפול בסרטן הערמונית באמצעות ביופסיית MRI-US FUSION
ליאור רפאלוב נותח במרכז הרפואי ברמת אביב
"אחד הקפטנים של אלופת בלגיה נותח ביחידת רפואת ספורט במרכז הרפואי ברמת אביב" (sport1)
התרופה נמצאת בגופך- אורטוקין
טיפול חדשני המסייע לגוף להילחם בתהליכים דלקתיים הגורמים לכאבים ומגבלה תפקודית.
הפסקת הריון
אצלנו במרכז הרפואי תקבלי הסברים על התהליך, עבודת הוועדה להפסקת הריון והעזרה המקצועית העומדת לרשותך.
קולונוסקופיה וירטואלית - בדיקה מצילת חיים !
איתור של הפוליפים מוקדם ככל האפשר- מאפשר את הסרתם ויכול להציל חיים !
חדש! ביופסיות בהנחית CT
ביופסיה בהנחית CT מאפשרת אבחנה מדויקת של רקמה, גוש או תהליך בעצם שמודגמים או נימושים ואשר טיבם אינו ברור.
מכון ממוגרפיה
מרכז רפואי רמת אביב מפעיל מכון ממוגרפיה המצויד במכשיר החדיש והמתקדם ביותר!
חדש! מערכת IDOSE להפחתת קרינה בCT
מערכת שמאפשרת איכות תמונה מעולה עם הפחתה משמעותית בחשיפה לקרינה של עד ל-80%
פרופ' אריק בלשר נמנה בין 400 הרופאים הטובים בישראל!
פרופ'בלשר , מנהל מכון ה CT של המרכז הרפואי רמת אביב, נמנה בין 400 הרופאים הטובים בישראל על פי דירוג פורבס 2014.
מכון פיזיותרפיה
במרכז רפואי רמת אביב עומד לרשותכם מכון חדיש ומתקדם המצויד במכשירים שהם מילה האחרונה בתחום עם צוות של פיזיותרפיסטים מיומנים ומנוסים.
CT של הלב-בדיקה לאבחון היצרות בעורקי הלב
אבחון מוקדם של המחלה באמצעות בדיקת CT לב יכול להציל חיים!
מעבדה רפואית-"אמריקן מדיקל לבורטוריס" המספקת שרותי מעבדה פרטיים.
כאן תקבלו טיפול אישי ומסור ותיהנו ממהירות מרבית בקבלת התוצאות.
לא צריך "ללמוד לחיות" עם כאב!
אצלנו תחת קורת גג אחת שיטות שונות לטיפול בכאב. המכון מנוהל על ידי רופאים מומחים שהתמחו והוכשרו בנושא הכאב.
דלג על Banners
Banners

אמנת שירות

מדיניות איכות השירות

הנהלת חברת נור- מד בע"מ המרכז הרפואי רמת אביב מתחייבת לנהל מערך איכות. היא מאמצת מדיניות של ניהול איכותי כולל, כגישה להקניית תרבות ארגונית, שתכליתה השגת שביעות רצון לקוחותיו: חולים ומשפחותיהם, מבקרים, משירותי הרפואה הסיעוד והשהיה.

אנו רואים לעצמנו מחויבות להיטיב ולטפח את איכות הטיפול הרפואי והסיעודי, את איכות שירותי השהיה והאשפוז ואת איכות העבודה והניהול בארגון על כל רבדיו, כדי להשיג שביעות רצון מלאה של לקוחותינו.
עובדי המרכז הרפואי רמת אביב הם הנכס החשוב ביותר בהנהגת השיפור המתמיד. העמקת ידע העובדים והמנהלים בתחומי עבודתם, הרחבת שיתוף הפעולה הבין-תחומי והבין-מחלקתי פיתוח עבודת צוות כוללת הרואה בלקוח ו/או הרופא את מרכז הווייתו של הארגון, מהווה מרכיב מפתח בהצלחת התהליך.

נדבך חשוב ביצירת תהליך השיפור המתמיד הינו איסוף נתונים ואיתור תקלות לשם לימוד מקור הבעיות ופתרונן המהיר. לכן נפעל להגברת הפתיחות בין עובדים ומנהלים תוך גילוי

מעורבות ועמידה בהתחייבויות. הכלי להשגת יעד זה הינו הפעלה ממוסדת של מנהל סיכונים במרכז הרפואי.

המרכז הרפואי קיים כדי לתת שרות ברמה הגבוהה ביותר המצויה.
גורמי חוץ וספקים העובדים עם המרכז הרפואי הינם חלק ממערך האיכות של ארגוננו. ככלל ישאף המרכז הרפואי לעבוד עם ספקים העומדים בדרישות התקן הבינלאומי לאיכות.
פעילות המרכז הרפואי רמת אביב תושתת על ערכי יסוד, מקצועיות ויעילות.

להבטיח את דרכי היישום של מדיניות האיכות והשיפור המתמיד במוסדנו יפעיל המרכז הרפואי מערכת איכות המבוססת על:


- מדיניות איכות ברורה וחד משמעית של ההנהלה.
- הפעלה מלאה של ניהול איכותי.
- ניהול מערכת איכות על בסיס דרישות התקן הבינלאומי לניהול מערכות איכות בארגוני שירות.
- ניהול סיכונים (Risk Management).
- ועדה לפניות הציבור.

התחייבויות המרכז הרפואי ללקוחותיו
המטופל ו/או הרופא הוא האדם שלמענו הוקם ופועל המרכז הרפואי זכויותיו הן:
- לקבל טיפול/ שרות בהתאם להתחייבויות המרכז הרפואי על פי אמנה זו.
- לדעת את שמו ותפקידו של כל עובד המטפל בו.
- לקבל את הטיפול המוצע על פי רצונו החופשי ונטיותיו, ובהסכמתו הגמורה. הלקוח זכאי לסרב לקבל טיפול כלשהו, והדבר לא יפגע בזכותו להמשיך ולקבל את הטיפול שהוא מסכים לו.
- לקבל מידע על מטרת הטיפול, מהותו ועל כל הליך בו, והסיכונים הכרוכים בו כדי שיוכל לגבש את הסכמתו. המטופל זכאי לקבל מידע בדבר החלופות הטיפוליות ובדבר ההשלכות של הימנעות מטיפול. על-פי הסכמת המטופל, ימסור הרופא מידע רפואי לבני המשפחה.
- לכבוד, לפרטיות בעת קבלת הטיפול ולשמירה קפדנית על סודיות המידע הנוגע לו. המטופל זכאי לנוכחות אדם נוסף בעת בדיקה, ובמקרים של קטינים, בדיקת אברי מין, תתבצע הבדיקה בנוכחות הורה, אפוטרופוס, או איש צוות רפואי בן מינו של המטופל.
- להתייעץ עם מומחים על חשבונו לשם קבלת חוות דעת רפואית נוספת, בלא מניעה מצד הארגון. לסרב להשתתף במחקר מדעי. הסכמה מדעת של המטופל היא תנאי בל יעבור. הנהלת המרכז הרפואי תאפשר לקרובי המטופלים ללוותם ולבקרם בשעות ביקור קבועות, ותעמיד לרשותם מקום ראוי ונוח. שעות הביקור תיקבענה בהתחשב בצרכי הטיפול והמנוחה של המטופלים, ובנוחיות המבקרים. שעות הביקור תפורסמנה.
- צוות המרכז הרפואי מתחייב לנהל רשומה רפואית על מצב המטופל ולהקפיד על שמירתה על-פי הנהלים המקובלים. רשומה זו תועמד לרשות המטופל ורופאיו בלבד, אלא אם הורה המטופל אחרת בכתב ובדעה צלולה.

במתן הטיפול, יפעל המרכז הרפואי על-פי:
- פקודת בריאות העם.
- חוק זכויות החולה. חוקי הבריאות שיהיו בתוקף במדינת ישראל.
- מדיניות משרד הבריאות.
- מדיניות הנהלת המרכז הרפואי המבוססת על אמנה זו, ועל כל המתחייב ממנה, כללי האתיקה הרפואית והסיעודית המקובלים.

אמינות השירות במרכז הרפואי:
- הנהלת המרכז הרפואי וצוות העובדים יקפידו על מתן השירות בהתאם לכללי אמנה זו, על-פי נהלי האיכות, ועל-פי כללי הניהול האיכותי הכולל.
- הנהלת המרכז הרפואי תשאף להשתמש בציוד ותרופות תקניים בלבד, המסופקים על-ידי יצרנים המפעילים תכניות איכות ובעלי תו תקן איכות.

שירותי המרכז הרפואי:
- המרכז הרפואי מתחייב לספק שירותי רפואה לכל הפונים אליו בלא הבדלי מין, גיל, גזע, עדה, דת, אזרחות, מקום מגורים והשתייכות ביטוחית, על-פי נהלי התשלום (או הצגת התחייבות כספית) המקובלים.
- המרכז הרפואי יספק את השירותים הרפואיים שהוא מורשה להגיש על-פי רישיון ההפעלה שניתן לו ממשרד הבריאות.

הטיפול הרפואי והסיעודי:
- הטיפול הרפואי והסיעודי יינתן על-ידי צוות מקצועי ומיומן המתעדכן באופן קבוע.
- הטיפול הרפואי והסיעודי יינתן תוך אימוץ שיטות עבודה מקצועיות, בטוחות ואמינות העומדות בסטנדרטים המקצועיים המקובלים בארץ ובעולם.
- הטיפול הרפואי יינתן על-פי הנחיות קליניות (Clinical Guide Lines) ידועות, ותהליכי עבודה ברורים המקובלים והמתעדכנים מפעם לפעם. כמו כן יופעלו מנגנוני בקרה ופיקוח על-פי דרישות התקן שיטת ניהול איכותי כולל וועדות איכות.
- הטיפול יינתן תוך ראייה הוליסטית של המטופל ותוך שמירה על כבודו, פרטיותו וצניעותו של המטופל ותוך מתן יחס נאות ואישי. במהלך הטיפול יעשה הצוות המטפל כל מאמץ כדי להקל על המטופל, למזער את כאביו ולשפר את תחושתו.
- הטיפול הרפואי יינתן תוך הסתייעות בשיטות טכנולוגיות ובציוד מתקדמים, בטוחים ואיכותיים, המבוקרים ונבדקים תקופתית להבטחת תקינותם.
- המרכז הרפואי יעסיק אך ורק רופאים מורשים.
- המרכז הרפואי יעסיק אך ורק טכנאים ואחיות מורשות, מוסמכות אחר התמחויות ספציפיות בענפי הסיעוד השונים.
- המרכז הרפואי יפעיל מערכת הדרכה מחלקתית וכלל מוסדית, המרכז הרפואי יפעיל מערכת של הפקות לקחים ובקרת תהליכים רפואיים ברמת המחלקות וברמת הארגון.
- המרכז הרפואי יעמיד לרשות רופאיו מערכות יעוץ של מומחים בתוך המרכז הרפואי.


מערכות הסיוע:

- הינם: מכונים ושירותי הדמיה, שירות ייעוץ רפואיים מומחים מנהל ומשק.
- מערכות הסיוע תתבססנה על עובדים מקצועיים, מיומנים ומעודכנים.
- על מערכות הסיוע יחולו אותם עקרונות המחייבים את המרכז הרפואי בהגשת הטיפול הרפואי והסיעודי.

מחויבות לשיפור השירותים:
- זמינות ונגישות – המרכז הרפואי יספק שירותים על-פי הפירוט דלהלן:
זימון התורים לטיפול /יעוץ אלקטיבי לניתוח ולמרפאות ייעשה באמצעות מערכת ממוחשבת. קביעת התור תתאפשר על-ידי פניה אישית, טלפונית או בכתב, על-פי נוחיות המטופל, וכפופה להפניה רפואית והצגת התחייבות כספית ו/או תשלום.

שהיה ואישפוז:
- המרכז הרפואי מתחייב להגיש את שירותיו בסביבה נעימה, נוחה ובטוחה.
- מבנה המרכז הרפואי וסביבתו יהיו נעימים, נקיים, נאים ומוחזקים היטב, מוארים בשעות החשיכה ומסומנים בשלטי הדרכה מתאימים.
- אזורי ההמתנה יהיו מרווחים, נקיים ונעימים, המאפשרים המתנה נוחה, תוך האזנה למוסיקת רקע.
- האישפוז ייעשה בחדרים נוחים ומרווחים.
- המרכז הרפואי יעמיד לרשות כל מטופל אפשרות של שימוש בטלוויזיה אישית.
- הגשת המזון תיעשה בצורה נאה, ויובא למיטתו של המטופל.

מידע על השירות:
- הלקוחות יכולים לקבל מידע טלפוני על שירותי המרכז הרפואי, מהמרכזייה ומהיחידות השונות בשעות העבודה הרגילות.
- מספרי הטלפונים של היחידות יפורסמו במדריכי הטלפונים ובאתר האינטרנט.
- במרכז הרפואי פועלת מערכת מענה קולי במשרד לזימון תורים , חדרי ניתוח מחלקת הדימות והאיזוטופים ותחומי הפעילות היחודיים.
- המידע יינתן לפונים תוך הקפדה על כללי הסודיות הרפואית.
- הנהלת המרכז הרפואי מתחייבת שעובדיה ילבשו מדים מתאימים, ישאו תגי זיהוי, ויזדהו בטלפון תוך אזכור שמם ומחלקתם. שמות מגישי השרות יירשמו על דלפקיהם ומשרדיהם.

תלונות, בירורים וערעורים:
- במרכז הרפואי תפעל ועדה "לפניות הציבור" הכוללת: רופא בכיר,נציג ההנהלה ונציג מהיחידה שבברור.
- תתאפשר תקשורת אישית בכתב, טלפון או פקס להנהלת המרכז הרפואי.
- כל פנייה לוועדה "לפניות הציבור" תאושר ובגמר הבירור יועברו תוצאותיו לפונה.
- יופקו לקחים הן ברמת הפרט, היחידה והארגון והן ברמת ניהול איכות ו/או ניהול סיכונים.

בחינה מתמדת של צרכי וציפיות הלקוח:
- צוות המרכז הרפואי יקפיד על בחינה מתמדת של צרכי וציפיות הלקוח באמצעות:
שאלוני שביעות רצון לקוחות.
סקרי שביעות רצון יזומים שיערכו מעת לעת בנושאים שונים במהלך השנה ותוצאותיהם תפורסמנה במרכז הרפואי.

כלים למדידה ובקרה:
המרכז הרפואי יפעיל מערכת דיווח ובקרת איכות באמצעות:
- דיווחים מובנים
- יחידת בקרה ותקצוב.
- מינהל הסיכונים.
- בקרה חיצונית על-ידי משרד הבריאות ומכון התקנים הישראלי.

כלים לתיקון
המרכז הרפואי יפעיל מערכת לאיתור תקלות ותיקון בזמן אמיתי. בחלקה המערכת ממוחשבת ונותנת התראות על תקלות שונות.

המרכז הרפואי מתחייב לעקוב ולבקר את מידת העמידה בסטנדרטים ובתקני השירות שנקבעו באמנה זו. נתונים אלה יהוו את הבסיס לשיפורים.
א
. המרכז הרפואי יפעל ללא לאות לפיתוח שירותים רפואיים, אשפוזים אמבולטוריים, בכל תחומי הרפואה .
ב. יעמיד לרשות מטופליו את הציוד, הטכנולוגיות והשיטות הרפואיות המתקדמות ביותר.
ג. ישאף להעסיק כח אדם מקצועי, מיומן ומעולה בכל תחומי השירותים הרפואיים: ברפואה, בסיעוד, במקצועות הפרארפואיים ובשירותים הנלווים .
ד. יפעל שעובדיו יעודכנו כל הזמן בכל החידושים הרפואיים, בדרכי הטיפול ובטכנולוגיות המתפתחות ע"י מערך הדרכה נרחב הן בתוך שירות והן ע"י שיתוף עובדיו בלימודים ועדכונים מחוץ למרכז הרפואי.
ה. המרכז הרפואי ינהיג שיטות עבודה המבוססות על מיטב הניהול האיכותי הכולל, ויפעל על פי תקנים בינלאומיים של איכות.
ו. המרכז הרפואי יפעיל מערכות שתוף פעולה עם מוסדות אקדמיים אחרים באזור, בארץ ובעולם.
ז. המרכז הרפואי יקיים מערך אפידמיולוגי בכל שטחי הרפואה הכוללים את חדרי הניתוח וכל דבר הנדרש לשם כך.

 

אנו מאמינים כי הציוד החדיש , כוח האדם המקצועי והניסיון הרב

שצבר המרכז הרפואי במתן שירותים רפואיים הן לרופאים והן למטופלים

מציב את מרכז רפואי רמת אביב בחזית הבמה.

אצלנו ההצלחה היא דרך חיים ולשם כך אנו פועלים!

 

דלג על Banners
Banners
מכון ממוגרפיה
חדרי ניתוח משוכללים
private_medicine
דרונט בניית אתרים
דלג על בר תחתון
בר תחתון
עבור לתוכן העמוד
קולונוסקופיה וירטואלית | צנתור וירטואלי | בדיקת ריאות | ממוגרפיה | הפסקת הריון | חדרי ניתוח | מרפאות מומחים | מיפויים | מכון דימות | גסטרו | לטיפול בכאב | מעבדה רפואית | וועדה להריון | ניתוחים פרטיים | שירותי הדמייה פרטיים | הפלה | בדיקת שד | בדיקת מעי הגס | בריאות השד | השכרת חדרים לקהל רופאים | הפסקת הריון במפיג'ין | סיטי לב | נחירות | אולטראסאונד שד | סרטן השד | סרטן מעי הגס | סרטן ריאות | עישון | גידול בשד | גידול במעי הגס | אורתופדיה | כירורגיה אורתופדית | ארתרוסקופיה | ניתוחים פלסטיים | ביטוחי בריאות | CT